Της Άννης Καρολίδου
Συνάντηση με τον υφυπουργό Ανάπτυξης υπεύθυνο για θέματα Ναυτιλίας, Άδωνι Γεωργιάδη, θα επιδιώξει να έχει μέσα στην εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης ΑΕ, Χρήστος Σκεύας, με κύριο θέμα την εξέταση της πρότασης ενδιαφερόμενου στρατηγικού επενδυτή, αλλά και τρέχοντα θέματα όπως την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του λιμένα και τις απαλλοτριώσεις για την σύνδεση του λιμένα με το εθνικό οδικό δίκτυο και την Εγνατία Οδό. «Μας δεσμεύει το Συμφωνητικό Εμπιστευτικότητας που υπογράψαμε στις αρχές του χρόνου, με την κοινοπραξία που ενδιαφέρεται να επενδύσει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε τα στοιχεία των εταιρειών που την απαρτίζουν. Υπογραμμίζω ότι η κοινοπραξία αυτή έχει χρηματοδοτήσει business plan για την ανάπτυξη του ΟΛΑ και αναμένει να κληθεί από το αρμόδιο υπουργείο για να παρουσιάσει τον επενδυτικό της σχεδιασμό», δήλωσε στη Voria. gr ο κ. Σκεύας. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κοινοπραξία μετέχει ένας από τους μεγαλύτερους forwarders εμπορευματοκιβωτίων, μη Ευρωπαίος, όπως και ελληνική επιχείρηση. Η ενδιαφερόμενη κοινοπραξία επιδιώκει την μακροχρόνια μίσθωση του προβλήτα των containers και του ΣΕΜΠΟ. Η πρόταση της περιλαμβάνει επένδυση σε πάγια, γιατί απαιτείται η συμπλήρωση της λιμενικής υποδομής για την εξυπηρέτηση containers. Ανεξάρτητα από την τύχη που θα έχει η πρόταση της παραπάνω Κοινοπραξίας, η διοίκηση του ΟΛΑ έχει πετύχει να ανοίξει το θέμα της εισόδου στρατηγικού επενδυτή στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Στη συνάντηση με τον υφυπουργό για θέματα Ναυτιλίας, ο κ.Σκεύας θα θέσει το ζήτημα της επέκτασης της σιδηροδρομικής σύνδεσης μέχρι τον νέο προβλήτα των containers. To έργο αυτό, μικρού σχετικά προϋπολογισμού, περίπου 1 εκατ. ευρώ αντιμετωπίζει θετικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.Επίσης θα τεθεί το πολύ κρίσιμο θέμα της απευθείας σύνδεσης του λιμανιού με το εθνικό οδικό δίκτυο και την Εγνατία Οδό, καθώς μέχρι και σήμερα η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται μέσα από το οδικό δίκτυο της πόλης. Σύμφωνα με τον κ. Σκεύα, θα πρέπει να προωθηθεί η απαλλοτρίωση τουλάχιστον του τμήματος της περιφερειακής οδού που αφορά στη σύνδεση του λιμανιού , εκτάσεων ιδιωτικών που είναι δεσμευμένες από χρόνια αλλά δεν έχουν διατεθεί τα κονδύλια για να προχωρήσει η διαδικασία.
Συνέδριο της WaterMode στην Αλεξανδρούπολη
Η Αλεξανδρούπολη και ο ΟΛΑ πρόκειται στις 11 και 12 Δεκεμβρίου να φιλοξενήσουν τη διήμερη συνάντηση των λιμενικών οργανισμών που μετέχουν στο πρόγραμμα WaterMode , που αντικείμενο έχει τη συνεργασία δημόσιων και ιδιωτικών φορέων στα logistics και το χωρικό σχεδιασμό, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των συνδυασμένων μεταφορών. Στη συνάντηση της Αλεξανδρούπολης θα μετέχουν εκπρόσωποι λιμένων της Μαύρης Θάλασσας, της Αδριατικής αλλά και των Παραδουνάβιων οργανισμών, από το Πότι, το Νοβοροσίσκ και την Οδησσό. Ανάμεσα στα θέματα που θα απασχολήσουν τους συνέδρους, θα είναι, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων, ο Αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης όπως και ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της Gastrade του ομίλου Κοπελούζου για τη δημιουργία πλωτού terminal υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Συνάντηση με τον υφυπουργό Ανάπτυξης υπεύθυνο για θέματα Ναυτιλίας, Άδωνι Γεωργιάδη, θα επιδιώξει να έχει μέσα στην εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης ΑΕ, Χρήστος Σκεύας, με κύριο θέμα την εξέταση της πρότασης ενδιαφερόμενου στρατηγικού επενδυτή, αλλά και τρέχοντα θέματα όπως την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του λιμένα και τις απαλλοτριώσεις για την σύνδεση του λιμένα με το εθνικό οδικό δίκτυο και την Εγνατία Οδό. «Μας δεσμεύει το Συμφωνητικό Εμπιστευτικότητας που υπογράψαμε στις αρχές του χρόνου, με την κοινοπραξία που ενδιαφέρεται να επενδύσει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε τα στοιχεία των εταιρειών που την απαρτίζουν. Υπογραμμίζω ότι η κοινοπραξία αυτή έχει χρηματοδοτήσει business plan για την ανάπτυξη του ΟΛΑ και αναμένει να κληθεί από το αρμόδιο υπουργείο για να παρουσιάσει τον επενδυτικό της σχεδιασμό», δήλωσε στη Voria. gr ο κ. Σκεύας. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κοινοπραξία μετέχει ένας από τους μεγαλύτερους forwarders εμπορευματοκιβωτίων, μη Ευρωπαίος, όπως και ελληνική επιχείρηση. Η ενδιαφερόμενη κοινοπραξία επιδιώκει την μακροχρόνια μίσθωση του προβλήτα των containers και του ΣΕΜΠΟ. Η πρόταση της περιλαμβάνει επένδυση σε πάγια, γιατί απαιτείται η συμπλήρωση της λιμενικής υποδομής για την εξυπηρέτηση containers. Ανεξάρτητα από την τύχη που θα έχει η πρόταση της παραπάνω Κοινοπραξίας, η διοίκηση του ΟΛΑ έχει πετύχει να ανοίξει το θέμα της εισόδου στρατηγικού επενδυτή στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Στη συνάντηση με τον υφυπουργό για θέματα Ναυτιλίας, ο κ.Σκεύας θα θέσει το ζήτημα της επέκτασης της σιδηροδρομικής σύνδεσης μέχρι τον νέο προβλήτα των containers. To έργο αυτό, μικρού σχετικά προϋπολογισμού, περίπου 1 εκατ. ευρώ αντιμετωπίζει θετικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.Επίσης θα τεθεί το πολύ κρίσιμο θέμα της απευθείας σύνδεσης του λιμανιού με το εθνικό οδικό δίκτυο και την Εγνατία Οδό, καθώς μέχρι και σήμερα η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται μέσα από το οδικό δίκτυο της πόλης. Σύμφωνα με τον κ. Σκεύα, θα πρέπει να προωθηθεί η απαλλοτρίωση τουλάχιστον του τμήματος της περιφερειακής οδού που αφορά στη σύνδεση του λιμανιού , εκτάσεων ιδιωτικών που είναι δεσμευμένες από χρόνια αλλά δεν έχουν διατεθεί τα κονδύλια για να προχωρήσει η διαδικασία.
Συνέδριο της WaterMode στην Αλεξανδρούπολη
Η Αλεξανδρούπολη και ο ΟΛΑ πρόκειται στις 11 και 12 Δεκεμβρίου να φιλοξενήσουν τη διήμερη συνάντηση των λιμενικών οργανισμών που μετέχουν στο πρόγραμμα WaterMode , που αντικείμενο έχει τη συνεργασία δημόσιων και ιδιωτικών φορέων στα logistics και το χωρικό σχεδιασμό, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των συνδυασμένων μεταφορών. Στη συνάντηση της Αλεξανδρούπολης θα μετέχουν εκπρόσωποι λιμένων της Μαύρης Θάλασσας, της Αδριατικής αλλά και των Παραδουνάβιων οργανισμών, από το Πότι, το Νοβοροσίσκ και την Οδησσό. Ανάμεσα στα θέματα που θα απασχολήσουν τους συνέδρους, θα είναι, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων, ο Αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης όπως και ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της Gastrade του ομίλου Κοπελούζου για τη δημιουργία πλωτού terminal υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου